Omi Heylinu |
Wysłany: Wto 12:07, 27 Mar 2007 Temat postu: 1,2,3 seria |
|
1.Moneta Modliszki – moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki.
2. Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową).
3. Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.
4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.
5. Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.
6. JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.
7. Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.
8. Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.
9. Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.
10. Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.
11. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.
12. Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.
13. Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.
14. Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.
15. Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.
16. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.
17. Ogon Węża – wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę
* Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.
* Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem.
* Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.
* Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.
* Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.
* Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię.
* Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha.
* Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli.
* Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu.
* Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.
* Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi.
* Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.
* Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.
* Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.
* Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.
* Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.
* Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.
* Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.
* Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.
* Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.
* Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy.
* Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają.
* Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.
* Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.
* Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.
* Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.
* Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.
* Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.
* Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.
* Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.
* Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.
* Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego.
* Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę.
* Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie.
* Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy).
* Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie.
* Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.
* Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.
* Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika.
* Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują.
* Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.
* Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.
* Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
* Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
* Złoty Palec – niewiem
* Morfer Moby – zmienia w zwierzęta
* Odwracające Rio – przemienia przedmiot w coś innego
* Anielskie Stopy – daje nadludzką szybkość
* Miotacz Cieni – tworzy cholo-klony
* Atom Kuzusu – rosczepia atomy
* Królik Denshi – ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością
* Mrówki w Majtkach – sprawie że wroga wszystko swędzi
* Blasterowe Działo – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje
* Ramię Mikado – zwiększe muskulature
Elementarne Shen Gong Wu:
-Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody (omi)
-Oko Dragokota – zwiększa i daje moc ognia (kimiko)
-Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru (rajmondo)
-Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi (clej) |
|