shaolin pojedynek mistrzów
Gra o shaolin
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum shaolin pojedynek mistrzów Strona Główna
->
Szengongwu
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Gra
----------------
Sklepy
Światynia
Dom Jacka Spicera
Wyzwania
Wielki stadion pojedynkow
Forum
----------------
Ogłoszenia
Pomoc
Poradniki
Fabryczka
Reklamy
Regulamin
Klany
----------------
Klan Dobra
Klan Zła
Xiaolin
----------------
Postacie
Szengongwu
Duchy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szkol
Wysłany: Śro 18:58, 28 Maj 2008
Temat postu:
kupuje
Odwracające Lustro
Złote Pazury Tygrysa
Kolec Starych Piorunów
Łuska Błyskawicy
Giętki Lotos
ble
Wysłany: Czw 18:10, 20 Wrz 2007
Temat postu:
zgadzam sie rajmundo
Rajmundo
Wysłany: Pon 11:10, 20 Sie 2007
Temat postu:
napewno nie ciebie
dfjjsks
Wysłany: Sob 17:59, 11 Sie 2007
Temat postu:
kogo lubicie najbardziej
KrYsTiAn
Wysłany: Wto 14:25, 24 Kwi 2007
Temat postu:
Zapraszam na forum Xiaolin Showdown [shaolin pojedynek mistrzów]
3 adminów którzy dbaja o to aby byl porzadek 1 moderator który czuwa
premie którymi jest kasa lub czasami wu
nie tnie sie forum
byl koniec wu wiec mamy gosci ktorzy wymyslaja podone moce jak noramlne tylko inne nazwy
admini nie opuszczaja forum nie tak jak tu Very Happy
zapraszam admini na tamtym forum KrYsTiAn; Omi Heylinu; Chase Young
czuwamy zapraszamy chetnych
Zapraszamy !!!
naprawde warto
P.S. na poczatku nalezy po zarejstrowaniu wejsc w ogloszenia/nowe zarzadzenie to jest tak jak regulamin
prosimy
sprawdzcie nasze forum chetnych zapraszamy
ZAPRASZAM!~!~!~!~!
http://showndown.pun.pl
Omi Heylinu
Wysłany: Pią 19:41, 20 Kwi 2007
Temat postu:
dobra to forum nie istnieje
nik
Wysłany: Nie 10:24, 15 Kwi 2007
Temat postu:
nie Oko Dragokota tylko Oko kota
duch ślepego szermierza
Wysłany: Pią 20:27, 13 Kwi 2007
Temat postu: shen gong wu
Przeobrażacz – pozwala właścicielowi przemienić się w zwierze lub innego człowieka. po angielsku Moby Morpher
Gość
Wysłany: Wto 17:06, 10 Kwi 2007
Temat postu:
Smok wody
kkk
Wysłany: Pon 18:05, 09 Kwi 2007
Temat postu:
ej dodajcie więcej shen gong wu to więcej wiary będzie odwiedzało to forum !!!!!!!!!!!! ;d
Gość
Wysłany: Pon 18:02, 09 Kwi 2007
Temat postu:
omi mistrz wody
Wysłany: Pon 18:01, 09 Kwi 2007
Temat postu:
czytelnik myśli-może czytać w myślach
Omi Heylinu
Wysłany: Czw 17:38, 05 Kwi 2007
Temat postu:
morze się tu zapiszesz
Fan xiaolin
Wysłany: Czw 15:44, 05 Kwi 2007
Temat postu:
ja tylko wiem że złoty palec zatrzymuje przedmioty i ludzi
Omi Heylinu
Wysłany: Wto 12:07, 27 Mar 2007
Temat postu: 1,2,3 seria
1.Moneta Modliszki – moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki.
2. Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową).
3. Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.
4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.
5. Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.
6. JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.
7. Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.
8. Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.
9. Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.
10. Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.
11. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.
12. Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.
13. Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.
14. Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.
15. Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.
16. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.
17. Ogon Węża – wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę
* Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.
* Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem.
* Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.
* Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.
* Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.
* Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię.
* Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha.
* Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli.
* Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu.
* Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.
* Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi.
* Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.
* Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.
* Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.
* Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.
* Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.
* Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.
* Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.
* Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.
* Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.
* Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy.
* Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają.
* Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.
* Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.
* Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.
* Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.
* Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.
* Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.
* Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.
* Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.
* Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.
* Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego.
* Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę.
* Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie.
* Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy).
* Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie.
* Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.
* Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.
* Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika.
* Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują.
* Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.
* Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.
* Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
* Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
* Złoty Palec – niewiem
* Morfer Moby – zmienia w zwierzęta
* Odwracające Rio – przemienia przedmiot w coś innego
* Anielskie Stopy – daje nadludzką szybkość
* Miotacz Cieni – tworzy cholo-klony
* Atom Kuzusu – rosczepia atomy
* Królik Denshi – ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością
* Mrówki w Majtkach – sprawie że wroga wszystko swędzi
* Blasterowe Działo – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje
* Ramię Mikado – zwiększe muskulature
Elementarne Shen Gong Wu:
-Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody (omi)
-Oko Dragokota – zwiększa i daje moc ognia (kimiko)
-Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru (rajmondo)
-Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi (clej)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin